Pentru a cumpara produse din magazinul nostru, aveti la dispozitie doua modalitati de comanda: comanda pe site si comanda telefonica
Comanda pe site
Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse deoarece:
• Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
• Ora la care lansati comanda este certa si ne va permite sa ne respectam promisiunea de a va raspunde la comanda;
• Aveti acces permanent la stadiul comenzii Dumneavoastra.
Pentru a lansa comenzi este necesar sa va inregistrati (adica sa va faceti un cont de client), folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul CUMPAR. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.
Toate produsele cumparate apar in partea de sus, in sectiunea Cosul meu. Poti adauga si alte produse in comanda, accesand butonul Continua cumparaturile. Poti creste sau descreste numarul produselor existente in comanda schimband direct cantitatea. Actualizarea cantitatii se va face automat.
Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul Finalizare comanda aveti de ales tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), adresele de facturare si de livrare, precum si modalitatile de plata si livrare; puteti sa adaugati datele despre firma Dumneavoastra sau alte adrese folosind Contul meu. Deasemenea puteti alege si modalitatea de plata. Daca aveti alte observatii in legatura cu comanda, le puteti scrie la rubrica Comentarii. Dupa ce ati bifat optiunile dorite, dati click pe butonul Finalizare comanda.
In ecranul Finalizare comanda veti revedea informatiile despre comanda: cumparator, adrese de facturare/livrare, modalitati de plata/livrare, produsele din comanda si valoarea totala a comenzii. Pentru a trimite comanda apasati butonul Accept comanda.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul Ager Total Consult, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
Ager Total Consult va recomanda realizarea comenzilor online, prin intermediul adreselor de email puse la dispozitia Dumneavoastra la fiecare produs in parte, pentru a putea astfel sa asiguram prelucrarea, urmarirea si livrarea cat mai prompte ale comenzii Dumneavoastra.
Comanda telefonica
Pentru comenzi telefonice sunati la oricare din numerele de telefon de mai jos si unul dintre consultantii nostri de vanzari va va prelua comanda :
021-242.51.03
0723.254655
Plata produselor:
- plata ramburs
- numerar cash la livrare
- plata cu ordin de plata